Modalitati suport clienti

Pentru a oferi asistenta de cea mai buna calitate va oferim mai multe metode prin care sa ne contactati.

Daca sunteti deja client va rugam sa folositi adresa de e-mail utilizata la inregistrarea in portal clienti pentru a include automat detaliile serviciilor oferite de noi cum ar fi domeniu, plan tarifar, numele serviciului etc, astfel dvs. puteti sa va concentrati mai mult pe problema intampinata iar noi va putem raspunde mai exact si putem remedia problema in timp mai scurt.

Asistenta prin live chat

Cea mai rapida metoda de suport este chat-ul online, acesta se poate deschide din partea de jos a siteului (sectiunea suport), daca acesta nu e disponibil din diferite motive va rugam sa folositi oricare din metodele prezentate mai jos.

Asistenta prin tichete

Fie ca sunteti client sau nu puteti deschide oricand un tichet folosind urmatoarea adresa:

http://www.shophost.ro/portal/submitticket.php

Asistenta prin e-mail

Puteti deschide un tichet si prin e-mail trimitand un mesaj la oricare din adresele listate mai jos.

Adrese de e-mail utile:

Asistenta pentru gazduirea gratuita

Asistenta pentru conturile gazduite se ofera in mod limitat sau chiar deloc, serviciile platite au prioritate intodeauna.

Gazduirea gratuita nu beneficiaza de suport 24/7.

Timpul mediu de raspuns in cazul gazduirii gratuite este de 24 de ore.